Wednesday, March 10, 2010

HADIAH HARI LAHIR YANG KE21




Ulang tahun hari lahir Liyana yang ke21 sudah berlalu 4 bulan lebih. tak celebrate pun sebab dia tengah ada peperiksaan final year. Jadi hold on sampai sekarang. Dia pun dah tawar hati nak buat jamuan, kawan2 semua kebanyakan dah balik kampung, ada yang dah bekerja, semuanya jauh2.
Dia mintak hadiah je. Nak wardrobe, nak dua. Pilihan dia seperti dalam gambar. almari lama transfer kat adik dia. Jadi besarlah wardrobe Faiz. Beli dulu sepasang.

Kesian anak mama, orang lain dapat emas, intan berlian, kereta. Tak apalah asalkan anna bahgia.

Mama ucapkan selamat menyambut hari lahir yang ke21.
"Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani, segala kepujian itu bagi Allah, tuhan sekalian alam, selawat dan salam keatas Nabi Muhammad s.a.w. keatas keluarganya dan sahabatnya sekalian.
Ya Allah berliah Izzati Liyana rezeki yang melimpah ruah lagi halal, kebahgian dan kesihatan sepanjang hayat, jauhkanlah dia daripada segala keburukan dilangit dan dibumi, berilah dia kebaikan selalu. Ampuni dosa dosa dia sama ada dalam sedar atau tidak. Berilah dia jodoh yang baik baik. Mudahkanlah urusanya dan terangkan lah hari harinya. Jadikanlah Izzati Liyana sebagai saorang anak, wanita, isteri, ibu, kawan, sahabat yang soleha".

AMIN YA RABBAL A'LAMIN

No comments:

Post a Comment